20.01.12 Sklekovi

Potrebna oprema: Za izvođenje ovog testa nije potrebna posebna oprema, potrebni su samo adekvatna odeća i obuća koja će omogućiti nesmetano izvođenje ovog testa.

Izvođenje testa: Uraditi maksimalan broj sklekova bez pauze (“do otkaza”). Muškarci rade redovne sklekove sa osloncem na dlanovima i na prstima nogu a devojke (žene), rade ženske sklekove sa osloncem na dlanovima i kolenima.

Svrha testa: Provera izdržljivosti u snazi mišića grudi, ruku i ramena.

Rezultati:

(za muškarce)

Godine 17-19 20-29 30-39 40-49 50-59 60-65
Odlično > 56 >47 >41 >34 >31 >30
Dobro 47-56 39-47 34-41 28-34 25-31 24-30
Iznad proseka 35-46 30-39 25-33 21-28 18-24 17-23
Prosečno 19-34 17-29 13-24 11-20 9-17 6-16
Ispod proseka 11-18 10-16 8-12 6-10 5-8 3-5
Slabo 4-10 4-9 2-7 1-5 1-4 1-2
Veoma slabo < 4 < 4 < 2 0 0 0

(Žene)

Godine 17-19 20-29 30-39 40-49 50-59 60-65
Odlično > 35 > 36 > 37 > 31 > 25 > 23
Dobro 27-35 30-36 30-37 25-31 21-25 19-23
Iznad proseka 21-27 23-29 22-30 18-24 15-20 13-18
Prosečno 11-20 12-22 10-21 8-17 7-14 5-12
Ispod proseka 6-10 7-11 5-9 4-7 3-6 2-4
Slabo 2-5 2-6 1-4 1-3 1-2 1
Veoma Slabo 0-1 0-1 0 0 0 0

Napomena: Žene (devojke) rade ženske sklekove (sa kolena). Priznaju se samo pravilno izvedeni sklekovi. Sklekovi se moraju izvoditi kontinuirano, prekid rada istovremeno znači i završetak testa.

(tabele preuzete od Golding, et al. (1986). The Y’s way to physical fitness (3rd ed.)

Izdvojeni tekstovi

Imaš komentar ili pitanje na ovaj tekst?

Pošalji nam email!