Health Club Novi Sad — Klub za vežbanje, teretana, ishrana, saveti, vežbe, i fitness

Idemo.

23.05.18

ZAŠTO JE VAŽNO DA NOSITE ADEKVATNU OBUĆU TOKOM VEŽBANJA?

Danas se na tržištu sportske opreme može naći obuća za gotovo svaku fizičku aktivnost.

Nastavi sa čitanjem →

15.05.18

POVREDA RAMENA - ROTATORNA MANŽETNA - UZROCI, SIMPTOMI I LEČENJE

Rotatorna manžetna ramena (rotator cuff) predstavlja snop tetiva četiri mišića rotatora ramena…

Nastavi sa čitanjem →

Prati nas na Twitter-u
21.05.18

BADEMI U BORBI PROTIV VIŠKA KILOGRAMA - NUTRITIVNA VREDNOST I UTICAJ NA ZDRAVLJE

Bademi su veoma ukusni, a posebno su korisni onima koji se bore sa

Nastavi sa čitanjem →

27.04.18

BOL U ČAŠICI KOLENA - TENDONITIS PATELE

Tendonitis patele – “skakačko koleno” je stanje koje nastaje usled prenaprezanja i i karakterišu ga patološke promene na

Nastavi sa čitanjem →

20.04.18

KRIOTERAPIJA I NJENA PRIMENA KOD POVREDA

Krioterapija je vrsta termoterapije koja deluje na organizam lokalnim ili opštim rashlađenjem.

Nastavi sa čitanjem →

15.03.18

Povreda kolena - povreda i lečenje prednjih ukrštenih ligamenata

Koleno je jedan od najkompleksinijih zglobova u ljudskom telu i zbog svoje specifičnosti često je izložen povredama.

Nastavi sa čitanjem →

13.03.18

SAMe

SAMe ili S-adenozil-L-metionin je prirodno jedinjenje koje se nalazi u svim ljudskim tkivima i organima…

Nastavi sa čitanjem →

26.12.17

Bol u preponama – Adductor Tendonitis

Bol u preponama – Adductor Tendonitis je stanje koje nastaje usled oštećenja tetive mišića aduktora odnosno primicača buta, koja se pripaja na karličnoj kosti i rezultuje bolom u preponama.

Nastavi sa čitanjem →

15.11.17

Uzimanje sportskih napitaka pre, tokom i nakon fizičkih aktivnosti

Pražnjenje ugljenih hidrata iz organizma i dehidratacija su dva važna faktora koja utiču na smanjenje trajanja sportske aktivnosti.

Nastavi sa čitanjem →

Priključi se Facebook grupi

13. BUGARSKI ČUČANJ SA BUČICAMA

8.11.17

Talk test – besplatan i jednostavan način procene intenziteta tokom treninga

Ukoliko nemate pulsmetar kako bi procenili frekvencu srca i odredili u kojim zonama se krećete, jednostavnom rečenicom možete prilično točno odrediti na koji sistem dominantno utičete.

Nastavi sa čitanjem →

7.11.17

HIIT trening

HIIT trening se sastoji od kratkih do dugih intervala rada visokog intenziteta isprekidanih sa intervalima odmora.

Nastavi sa čitanjem →

1.11.17

Istegnuća mišića - uzroci i oporavak

Istegnuća mišića predstavlja povredu pri kojoj je mišić istegnut preko svoje granice.

Nastavi sa čitanjem →

17.05.18

DA LI JE LIMUNADA DOBRA ZA VAŠE ZDRAVLJE?

Pored toga što je limun jak antioksidans i odličan je u borbi protiv slobodnih radikala, istraživanja su pokazala da

Nastavi sa čitanjem →

31.10.17

Koja vrsta treninga je najbolja za skidanje kilograma?

Često se postavlja pitanje koji trening je najbolji za sagorevanje kalorija

Nastavi sa čitanjem →

25.09.17

Test HC90

Test HC90 je osmišljen u Health Club -u kako bi se na brz i jednostavan način proverila opšta fizička spremnost rekreativnih vežbača.

Nastavi sa čitanjem →

31.08.17

Kadenca (broj koraka) u trčanju

Kadenca predstavlja broj koraka (ili obrtaja) u minuti u cikličnim sportovima.

Nastavi sa čitanjem →