Health Club Logo

PRIPREME ZA SKIJANJE - TRENING IZDRŽLJIVOSTI U SNAZI

Izdržljivost u snazi, jačanje i oblikovanje celog tela.


IZVOĐENJE TRENINGA: Trening se sastoji od 9 grupa od po 2 vežbe. Svaka grupa vežbi se radi 4 serije. Prva vežba u grupi je statička i radi se na vreme dok se druga vežba radi odmah nakon prve (bez pauze između) i to na određen broj ponavljanja. Pauze između serija i pauze između grupa vežbi su minimalne 30-60 sekundi.

CILJ TRENINGA: Izdržljivost u snazi, jačanje i oblikovanje celog tela.

TRAJANJE: 45 minuta

NAPOMENA: Prilagodite broj ponavljanja i serija svojim trenutnim mogućnostima. Napravite pauzu između serija ili grupa vežbi ako je to potrebno.


12.11.2018.
Health Club Logo

Video treninzi

Gomila treninga koje možeš raditi samostalno, u teretani ili kod kuće, dostupno sa sajta ili YouTube kanala potpuno besplatno.

Nema izgovora!

Pogledaj treninge
Health Club Logo

Sva prava na sadržaj zadržana, i u vlasništvu Health Club-a. Ukoliko prenosite tekst sa ovog sajta, sve što tražimo je da pritom linkujete na originalni izvor.

Vežbajte odgovorno i u granici svojih mogućnosti.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram