Health Club Logo

TRENING SA TEGOVIMA ZA CELO TELO 2

Poboljšanje snage, hipertrofija (rast mišićne mase), sagorevanje masti. Jačanje i oblikovanje mišića celog tela.


IZVOĐENJE TRENINGA: Trening se sastoji od 6 vežbi za različite grupe mišića. Svaka vežba se radi posebno 4 serije. Pauza između serija i između vežbi je 1-2min.

CILJ TRENINGA: Poboljšanje snage, hipertrofija (rast mišićne mase), sagorevanje masti. Jačanje i oblikovanje mišića celog tela.

TRAJANJE TRENINGA: 45-60 minuta

NAPOMENA: Prilagodite težine, broj ponavljanja i serija svojim trenutnim mogućnostima.


03.12.2018.
Health Club Logo

Video treninzi

Gomila treninga koje možeš raditi samostalno, u teretani ili kod kuće, dostupno sa sajta ili YouTube kanala potpuno besplatno.

Nema izgovora!

Pogledaj treninge
Health Club Logo

Sva prava na sadržaj zadržana, i u vlasništvu Health Club-a. Ukoliko prenosite tekst sa ovog sajta, sve što tražimo je da pritom linkujete na originalni izvor.

Vežbajte odgovorno i u granici svojih mogućnosti.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram