15.10.15 Kako da oblikujete svoje telo sa jednim treningom nedeljno

Na pitanje kako da oblikujete svoje telo sa jednim treningom nedeljno, odgovor je veoma jednostavan: teško. Onaj ko može da oblikuje telo sa jednim treningom nedeljno to može sigurno i bez tog jednog treninga.

Kada na internetu ili televiziji vidite devojke i momke sa “savršenim” telima (naravno, ukoliko slike nisu obrađene u fotošopu ili nekom drugom programu) morate znati da iza tih ljudi stoje godine napornog rada, odricanja i posvećenosti. Neko do tih rezultata dolazi brže jer ima dobre genetske predispozicije, a neko sporije, ali i u jednom i u drugom slučaju put nije ni malo lak.

Koliko treninga nedeljno je potrebno?

Možda je najbolji odgovor na ovo pitanje: onoliko koliko vam prija. Koliko puta nedeljno treba da trenirate, svakako, zavisi i od vašeg načina života. Ako ste tokom čitave nedelje fizički aktivni, ako puno pešačite, vozite bicikl ili ako se bavite nekim poslom koji zahteva od vas da budete fizički aktivni, onda vam je dovoljno i da dva puta nedeljno vežbate. Međutim, ako vam je trening skoro jedina fizička aktivnost, a ostatak nedelje uglavnom provodite sedeći na poslu, kući ili u kolima, onda 2 treninga nedeljno ne mogu da zadovolje potrebe vašeg organizma.

Pored toga, ishrana kao i stil života imaju i te kako uticaj na konačan rezultat. Loša ishrana, alkohol, cigarete kao i nedovoljno odmora ograničavaju, usporavaju i zaustavljaju napredak, a u mnogim slučajevima nas vraćaju korak unazad.

Loša stvar je i to što mediji stvaraju sliku o lepoti i idealnom telu koja često nema puno veze sa realnošću. Ono što bi vi trebalo da uradite je da izvučete maksimum od vaših genetskih predispozicija, taj put nije brz i nije ni malo lak ali je zato zadovoljstvo kada dođete do rezultata neprocenjivo.

Izdvojeni tekstovi

Imaš komentar ili pitanje na ovaj tekst?

Pošalji nam email!