Priprema: Uhvatite vratilo nathvatom šire od širine ramena ili pothvatom u širini ramena i postavite se u početni položaj za izvođenje zgibova (vis na vratilu, ruke su maksimalno opružene).

Izvođenje vežbe: Podignite se prema vratilu, savijajući ruke u zglobovima laktova, sve dok Vam vratni deo ne bude u visini vratila, opružajući ruke spustite u početni položaj.

Mišići: m. Latissimus dorsi, m. Rhomboideus major, m. Rhomboideus minor, m. Teres major, m. Trapezius, m. Biceps brachii, m. Brachioradialis, m. Brachialis, , m. Levator scapulae,m. Deltoideus (pars posterior)

Napomena: Vratilo mora biti prilagođeno visini vežbača (noge ne dodiruju tlo).

Tokom izvođenja vežbe telo ne sme da se klati a kolena ne smeju da se podižu (dozvoljeno je savijanje nogu u zglobovima kolena).

Postoji više varijanti ove vežbe, možete se podizati tako da šipka ide prema gornjem delu grudi ili prema leđima pa će u zavisnosti od toga u završnom položaju glava biti ispred ili iza vratila. Takođe, mogu se raditi zgibovi pothvatom ili nathvatom, sa užim ili širim hvatom od širine ramena.

Imaš komentar ili pitanje na ovaj tekst?

Pošalji nam email!