6.08.15 Treninzi u Health Club-u

Ono što je karakteristično za Health Club od njegovog osnivanja (pre skoro 7 godina) je raznovrsnost treninga koji se rade u klubu. Zastupljen je veliki broj različitih vrsta i metoda treninga, pa se tako u klubu rade od treninga snage sa tegovima, preko treninga sa sopstvenom težinom, kombinovanih treninga, pliometrijskih treninga, treninga sa elementima box-a i kick box-a pa sve do klasičnih aerobnih treninga.

Ono što odlikuje treninge u Health Club-u je rad visokog inteziteta, jer se kroz višegodišnje iskustvo ovakav način rada pokazao kao najefikasniji. Naravno da se kod takvog rada mora biti veoma pažljiv u doziranju obima, inteziteta i trajanja rada kako ne bi došli u stanje pretreniranosti. Upravo iz tog razloga u Health Club-u se za svakog člana posebno piše plan i program rada u skladu sa njegovim trenutnim fizičkim mogućnostima, kao i sa ciljevima i željama koje vežbač želi da ostvari trenirajući kod nas. Pa tako svaki član Health Club-a na treningu radi nezavisno od drugih vežbača po planu i programu napisanim isključivo za njega.

Pogledajte mali deo treninga koji se rade u Health Club-u:

Treninzi sa sopstvenom težinom

Postoji veliki broj različitih treninga u Health Club-u gde se kao opterećenje koristi jedino sopstvena težina. Ove vežbe su najčešće zastupljene u kružnim treninzima kao i u pliometrijskim treninzima. Cilj treninga sa sopstvenom težinom je poboljšanje opšte fizičke pripreme, izdržljivosti u snazi, relativne i eksplozivne snage kao i jačanje i oblikovanje mišića celog tela.

Treninzi sa tegovima

Treninzi sa tegovima koji se rade u Health Club-u imaju za cilj povećanje snage (apsolutne, eskplozivne, izdržljivosti u snazi), oblikovanje mišića celog tela, povećanje mišićne mase.

Kružni treninzi

Kružni treninzi su možda najzastupljeniji metod treninga u Health Club-u. Odlikuje ih rad visokog inteziteta u kojem se kružno radi 7-10 vežbi sa sopstvenom težinom, sa tegovima ili kombinovano. Osnovni cilj ovih treninga je poboljšanje izdržljivosti u snazi. Ali su zbog rada visokim intezitetom odlicni i za sagorevanja masnog tkiva.

Aerobni treninzi

Predstavljamo Vam mali deo aerobnih treninga koji se rade u Health Club-u, cilj ovih treninga je poboljšanje aerobne izdržljivosti što za rezultat ima poboljšanje kardiovaskularnih i respiratornih funkcija organizma. Aerobni treninzi su takođe odlični za sagorevanje masnog tkiva kao i za psihičku relaksaciju tj oslobađanje od stresa.

Kombinovani treninzi

Kombinovani treninzi koji se rade u Health Club-u se sastoje od kombinacije vežbi sa tegovima i vežbi sa sopstvenom težinom. Cilj ovih treninga je poboljšanje izdržljivosti u snazi, kao i jačanje i oblikovanje mišića celog tela.

Box i kick box treninzi

U Health Club-u su veoma zastupljeni i treninzi sa elementima box-a i kick box-a koji za cilj imaju poboljšanje fizičke kondicije, izdržljivosti u snazi kao i sagorevanje masnog tkiva.

Only Hard Core treninzi

I na kraju Vam predstavljamo Only Hard Core treninge koji su namenjeni spremnijim vežbačima. Ove treninge odlikuje kratkotrajan rad visokog inteziteta u kome su zastupljene zahtevnije vežbe u kojima se kao opterećenje koristi samo sopstvena težina. Ovi treninzi najčešće sadrže 6-8 vežbi koje se rade kružnom metodom (obično 3 kruga).

Izdvojeni tekstovi

Imaš komentar ili pitanje na ovaj tekst?

Pošalji nam email!

Saveti

Nudimo Vam niz korisnih i praktičnih saveta vezanih za trening u nadi da ćemo Vam na taj način pomoći da unapredite i poboljšate rezultate Vašeg vežbanja.