13.06.13 Trening sa sopstvenom težinom br.1

Predstavljamo vam primer treninga koji možete raditi u kući, stanu, napolju… U ovom treningu jedino opterećenje predstavlja težina sopstvenog tela i zato je ovaj trening veoma zahvalan za izvođenje jer ne zahteva nikakvu dodatnu opremu.

Zagrevanje (lagano trčanje, vijača, istezanje…)

1. Sklekovi x10

2. Polu-legionari – Half Burpees ×20

3. Čučnjevi x10

4. Skokovi u poziciji za sklek sa jednom nogom napred x20

5. Triceps propadanja x10

6. Trčanje u poziciji za sklek x20

7. Iskoraci ×20

Radite vežbu jednu za drugom bez pauze dok ne uradite sve vežbe. Ponovite sve bez pravljenja pauza dok ne uradite 4 kruga (serije) vežbi.

Trbušnjaci

1. Sklopke sa jednom nogom + Leđnjaci 2x (20+20)

2. Bočne sklopke 2x (15+15)

3. ½ trbušnjaci + Leđnjaci 2x (20+20)

Istezanje

Prilagodite trening sopstvenim mogućnostima. To podrazumeva da ukoliko ne možete da uradite 20 (ili 10) ponavljanja neke vežbe uradite koliko možete.

Isto tako, ukoliko ne možete da uradite sve vežbe bez odmora napravite pauzu koliko je potrebno dok ne budete u mugućnosti da nastavite trening.

Izdvojeni tekstovi

  • Krvni doping

    Poznato je da u sportovima izdržljivosti, kao što je trčanje na duge staze, biciklizam, veslanje itd… krajnji rezultat u velikoj meri zavisi o tzv. aerobnom kapacitetu, odnosno sposobnosti tela da u što većoj meri koristi kiseonik za proizvodnju energije…

    Continue reading →

Imaš komentar ili pitanje na ovaj tekst?

Pošalji nam email!

Saveti

Nudimo Vam niz korisnih i praktičnih saveta vezanih za trening u nadi da ćemo Vam na taj način pomoći da unapredite i poboljšate rezultate Vašeg vežbanja.